zkouška ZZO

11.11.2023

Dne 7.10.2023 jsem s Abby a Lolou složili zkoušky základní poslušnosti ZZO.

Myslela jsem si, jak to Abbynka složí levou zadní a s Lolou bude boj, podle aktuální nálady a obě mě překvapili.

Abbynka přišla o dost bodů kvůli lehni, ten den byla mokrá tráva a Abby už je starší dáma a tak si nechtěla lehat do mokrého, takže jak u odložení v leže, tak i odložení za pochodu si sedla na místo lehu. Proto ztratila dost bodů a má pouze 50 z 60 a známku prospěla.

Naopak Lola mě mile překvapila. U Abby se mě pan rozhodčí asi 2x zeptal, zda jsem dala povel, že mluvím potichu a neslyší mě, tak jsem u Loli byla o dost hlasitější a ta z toho byla tak vykulená, že vyjímečně dělala co měla :-D. Takže byla nakonec lepší než Abby a měla 53 bodů z 60 a hodnocení prospěla výborně.

Děkujeme za přípravu na zkoušky ˇŠkola výcviku psů Klára Kučerová

CHS z Jesenické smečky - Šárka Navrátilová
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky